fbpx

LUE: Aalto Henkilöstöpalvelut palvelee täysin normaalisti koronaviruksen aikana

Uusi liiketoiminta aloitettu – Contact Center-palveluita yrityksille

Asiakaspalvelu Contact Center - Call Center - Aalto Henkilöstöpalvelut (1)

 

Muutama viikko sitten kerroimme aloittaneemme asiakaspalvelijoiden rekrytointikoulutuksen Porissa. Koulutukset etenivät erinomaisesti ja nyt voimme iloksenne ilmoittaa, että asiakaspalveluliiketoiminta on aloitettu!

Haastattelimme uuden Contact Centerin-palveluyksikön manageria Sami Kassimäkeä ja kysyimme häneltä kysymyksiä liittyen palveluyksikön liiketoimintaan, palveluihin ja asiakkuuksiin. Suuri kiitos vielä Samille, että hän löysi aikaa vastata esittämiimme kysymyksiin!

 

Mikä on Contact Center-palvelu, miksi se perustettiin ja mitä se tekee?

– Aalto Henkilöstöpalveluiden Contact Center-yksikkö on asiakkaille monipuolisia asiakas- ja myyntipalveluilta tarjoava asiakaspalveluyksikkö. Aalto Henkilöstöpalvelut käynnisti tämän uuden Contact Center-palveluyksikön, jotta se voisi palvelulla olemassa olevia ja uusia asiakkaita entistäkin paremmin ja kokonaisvaltaisemmin, kertoo Contact Centerin manageri Sami Kassimäki.

 

Minkälaisia palveluita Contact Center tarjoaa ja miten voitte palveluillanne auttaa asiakasyrityksiä?

– Asiakkaat voivat ulkoistaa erilaisten toimintojen hoitamisen Contact Centerille. Näitä toimintoja voi olla mm. puhelinasiakaspalvelu, Back Office-työt (tilausten kirjaaminen, sähköpostien käsittely jne.), buukkaaminen eli tapaamisten sopiminen, telemyynti, asiakaspalvelu-chat, kartoitussoitot ja puhelinhaastattelut. Palvelumme tarkoituksena on auttaa asiakkaita keskittymään omaan ydinliiketoimintaansa ulkoistamalla monet tukitoiminnot Contact Centerin hoidettavaksi, kertoo Kassimäki

 

Minkälaisia asiakkaiden ongelmatilanteita tai tarpeita palvelunne voi ratkaista? Esimerkiksi?

– Jos esimerkiksi asiakasyrityksellä on haasteita resursoida oikea määrä asiakaspalvelijoita epäsäännöllisten sisään tulevien puheluiden määrän vuoksi, niin Contact Center tarjoaa juuri sopivan määrän resursseja ottaa vastaan puheluita. Hiljaisina aikoina ei tule turhia kuluja ja ruuhka-aikoina on tarpeeksi asiakaspalvelijoita vastaamaan puheluihin. Mikäli asiakasyrityksellä on haasteita saada tehtyä tarpeeksi myyntiä, koska kenttämyyjillä ei ole tarpeeksi tapaamisia, niin Contact Centerin buukkauspalvelulla asiakasyrityksen kenttämyyjät saavat kalenterinsa täyteen tapaamisia ja he voivat buukkaamisten sijaan käyttää oman aikansa myyjien kaikista tärkeimpään osa-alueeseen eli myyntitapaamisten hoitamiseen, sanoo Kassimäki

 

Minkälaisille yrityksille palvelunne sopii? Sopiiko palvelunne vain tiettyjen alojen yrityksille?

– Contact Centerin palvelut sopivat kaikenlaisille yrityksille toimialasta riippumatta. Suurimman hyödyn palvelusta saavat toimijat, joilla on raskaat liiketoiminnan tukitoiminnot, kuten esimerkiksi Inhouse asiakaspalvelutiimi. Tämänlaiset yritykset saavat kevennettyä asiakaspalveluun käytettyä resursseja ulkoistamalla asiakaspalvelun Contact Centerille. Tarjoamamme palveluiden hyöty on suuri myös niille yrityksille, jotka haluavat kasvattaa toimintaansa. Kasvuyrityksien on helpompi skaalata toimintaansa, kun he ovat ulkoistaneet esimerkiksi asiakaspalvelun, tilausten käsittelyn ja myyntitapaamisten sopimisin Contact Centerille. Tällä tavoin ei tarvitse murehtia uusien asiakaspalvelijoiden tai buukkaajien palkkaamisesta, toteaa Kassimäki

 

Jos kiinnostuin tai haluan lisätietoa palvelustanne niin keneen minun tulee olla yhteydessä?

Mikäli olet kiinnostunut Aalto Henkilöstöpalveluiden Contact Center-palveluista, niin olethan suoraan yhteydessä Sami Kassimäkeen, Contact Center Manager, 050 543 4034, sami.kassimaki@aaltovoima.fi

Paras firma missä itse olen työskennellyt. Teillä otetaan myös ihmisenä huomioon ei vaan työntekijänä ja on yleisesti hyvä henki.

Aallon harjalla on siis hyvä ratsastaa loppuun saakka kohti auringon laskua

Aallon pitkäaikainen työntekijä: Kimi Seba Siermala